
Hejj, micsoda jó érzés néha sosem látott, abszolút egyedi, a panelokat és sablonokat hírből sem ismerő akció filmre lelni! Most nézzük meg recenzióm tárgyát! Már maga a cím is igen sokat sejtető a maga kifinomult szűkszavúságával, ám a lényeg tudtunkra hozatalával. Hogy itten kérem mást nem várhatunk, mint kíméletlen leszámolást és semmi többet. Persze azt is az ócska fajtából. A sztori összetettsége vetekszik egy Michelle Wilde pornófilm összetettségével.
Tömegnövelő pusztító Steve barátunk lassan Pista babérjaira tör. Fossa ki magából a Pista minőségű akció filmeket, ráadásul színészi teljesítményben is elérte példaképét. Ezúttal az egész filmben úgy néz ki az ábrázata, mintha citromba harapott volna, ami nem csak roppant szigorúra húzta össze az alapvetően babaarcát, de alighanem még a púzóját is.
A nyitó képsorokból máris rájövünk, hogy Kojak imitátor izomagy hősünk ezúttal ilyen álarcmentes Amerika Kapitány light-ban utazik, azaz bosszúálló, aki a különböző csínyeket elkövetők rémálma. Az első jelenetben egyből látjuk is, hogy azt a nagy kópét, aki nyúlra vadászik éppen egy M16-ossal, alaposan megszorongatja. Na nem úgy, ahogyan a zsaruk tennék az irodán, hanem úgy jó férfiasan a gigáját. Aztán mivel a srác nem szimpatikus Sztivinek, csinál belőle szecessziós portrét a szakadék alján.
Hősünk persze nem ám csak úgy ész nélkül pusztít az Államokban, neki célja van. Merthogy kiderül a nagyszerű flashback jelenetekben, hogy a családját kicsinálták nem a Bambin és a My Litle Pony-n szocializálódott alakok. A feladat így adott: elmenni a kisvárosba, leverni a helyi galerit, és elsétálni a napsütésben.
Hősünk így aztán megérkezik a kisvárosba, ahol már előre sejthetjük, hogy ténykedésével igen csak leapasztja a helyi TB kirendeltség számláját. A kisváros hivatalnokai persze olyan korruptak, hogy attól még Fleto is olyan vörös lenne, mint expártja virágszála, de hősünket ez semmiben nem akadályozza természetesen.
Hősünk rutinos főszer, első útja a motelba vezet, amit a város egyetlen valamire való csajszija vezet. ráadásul egyből meg is van a közös nevező, hiszen a csaj hapiját is ezek a kópék intézték el valami ultra titokzatos dolog miatt. Miután lekáderezi a csajt, hősünk egyből a helyi becsületsüllyesztőhöz megy, hogy megrendszabályozza azt a buflák alkeszt, aki éppen arcoskodik egy csivavával. Ehelyett az ő arca lesz beverve. Persze mikor kijönnek a haverjai, szigorú tekintetű hősünk őket is elfenekeli.
Közben megismerjük végre a banda főnökét is, akit a hamvas képű Baba tusfürdő reklámarc, Danny Trejo alakít majdnem Oscar minőségben. Ő nagyon kemény bűnöző, az egész bandája nagyon durva. Annyira, hogy mikor hősünk módszeresen elkezdi őket leverni abban a biliárd szalonban, egyiknél sincsen lőfegyver, max ilyen szalonnázó bugylibicska, amit meg ő leszar. Mindenesetre amikor az öccsét hősünk melegre teszi egy robbanásban, bepipul, és bosszút hirdet.
egyből jön a szokásos egyedi jelenet, az ostrom. Tudod, ilyen nagyon komoly rohamozással betámadják a motelt a gonoszok, hogy utána módszeresen feldobják a bakancsukat, vagy azt a makkos cipőt, amit éppen hordanak.
Persze hősünket meg a nőt elkapják, de ez igazából csak betonagyú hősünk benzinkímélő terve, hiszen minek menjenek külön autóval, ha mehetnek a gonoszokkal is a főhadiszállásra? egy kocsi, kevesebb benyó, a végeredmény meg úgyis ugyan az, hogy laposra ver mindenkit.
Na szóval, miközben az a kétes nemiségű egyén éppen egy bicskával művészeti ábrákat akar vágni hősünk amúgy is vonzó ábrázatába, kiszabadul. Itt aztán igazából sok minden nem történik. Megindul, és olyan rideg elszántsággal és precizitással zúz le mindenkit, hogy az ostoba Skynet helyében őt küldtem volna vissza az időben, és akkor tuti a győzelem, nem pedig azokat a lúzer gépeket. Bár az egyik marcona csákó markolatig döfi bele a bugylibicskát, ez hősünket kb annyiban akadályozza, mint Orbán Vikit a realitás.
Végre eljött a két babaarcú között az összecsapás. Miután hősünk egymaga leverte a teljes bandát, hogy írmagjuk nem maradt, Danny barátunk tekintetéhez mérten okosan egy ilyen bunyóra hívja ki Stevie-t, ahelyett, hogy hátba lőné. Miután 2 percig felváltva ütik egymást mindenféle komolyabb károsodás nélkül, ami bizonyítja hősünk beton keménységű arcberendezéséről vallott elképzeléseimet, Danny összeesik, de nem adja fel! egy ilyen méretes sarlóval -néha gondolom azért kijárt a földekre aratni- le akarja gyakni a hőst. De megjön az FBI, és lelövik.
A lány kiszabadul, az FBI boldog, hősünk pedig alig 30 embert ölt meg, azért simán elsétál. A végső ölelkezés a moteles csajszival örök és feledhetetlen, ahogyan az a zen bölcsesség is, ami akkor elhangzik. Hősünk az autójába ülve elszáguld a naplementébe...
Mi pedig boldogan dőlhetünk hátra, hogy véget ért ez az egyedi, sosem látott remekmű!


Igen! Asylumos barátaink ismét megcsinálták! Nem elég, hogy mindenféle hatalmas jószágok pusztítanak a vízben és a szárazföldön, nem! Most már eljött az ideje a szörnyek evolúciójának, azaz a két fejű lények korának! Miért is jó a két fej? A válasz alapból adja magát ugyebár: Így dupla annyi zabálást és vérengzést tud cápánk elkövetni, és még az sem okoz neki különösebb problémát, hogyha véletlenül az egyik fejét lerobbantják, hiszen ott marad neki a másik. Hála istennek a két fej remekül megvan egymással, nincsen olyan problémájuk, mint a háromfejűnek a Gyalog Galoppban. Céltudatosan törnek előre, és zabálnak fel mindent, ami él és mozog.
Emlékeztek még azokra a megboldogult békés időkre, amikor az ember még nyugodtan szervezhetett egészség ügyi meg wellness túrákat a csatornák mélyére? Akkoriban csak az a veszély fenyegette az embert maximum, hogy a felszínre visszatérve mint különleges mutáns bűzös borzt vették megfigyelés alá, vagy, ha nagyon peches volt, a rossz sorsa összehozta azzal a bazi nagy aligátorral, amelyik amúgy normális esetben csak a csatorna tisztító vállalat év végi mérlegére volt jótékony hatással, hogy erőszakosan elősegítette pár alkalmazott felmondását. De a békés időknek vége, az aligátorok is eltűntek már, mert új veszedelem jelentkezett a csatornák mélyén. Egy film a csatornamunkások életének veszélyeiről, és arról, miért is kell nagyobb büdzsé az ÁNTSZ-nek.
Mikor elindítottam az Ostoba filmek blogomat, már akkor tudtam, hogy egy cikket egyszer ennek a filmnek nevezett hulladéknak is muszáj leszek szentelni. Mert bizony nem járja, hogy csak és kizárólag neve nincs stúdiók agyatlan szörnyes és akció no és persze katasztrófa filmjeiről írjak. Igazságtalanság lenne ez a nevesebb stúdiókkal és gyártókkal szemben, hiszen gyalázatosan ostoba filmeket bizony ők is képesek kiokádni magukból. ez a film pedig tökéletesen jó példa erre.
Régebb óta tervezem már, hogy ehhez a filmhez is írok valami jó kis cikkecskét, lévén tulajdonképpen ez a film sem több, mint egy ostoba cápás trash baromság. A különbség csak annyi, hogy ebbe ugyebár kicsivel több dollárt öltek. De ettől még nem más ez, mint a többi hasonszőrű klisés szörnyes baromság.
Amikor az ember már úgy érzi, hogy ninja filmek ismeretében már végre elérte a top kategóriát, mindig bele lehet botlani valami nagyszerűbe, valami zseniálisba. Mindezt azért tartom fontosnak kiemelni, mert bizony elbújva a szmötyi mélyén igen sok izgalmas ninja filmre bukkanhatunk a dicső '80-as évekből, ha kicsit keresgélünk.
Azt hiszem nyugodtan kijelenthetjük, hogy a fos filmek rajongói számára egy-egy Pista mű megjelenése piros betűs ünnep, maga a kánaán, a mennyei manna. Hiszen Pista újkori filmjeiben minden meg van, amit egy fos film rajongó elvárhat. Ostoba, hülye sztori, agyament karakterek és párbeszédek, szar akciók, na és persze maga Pista, aki színészi kvalitásaival sikeresen múlja alul a jól fejlett Sztálin bronzszobrot. Szóval Pistától azért elvárunk ezt-azt, lássuk hát, megfelelt e a magas szintű elvárásoknak.
Azt a jó szagú telibe vert akármit...Basszus, sok szar filmet nézek ez kétségtelen, de ez a celluloid hulladék a nagy részét kenterbe veri. Komolyan mondom a hajam kihullott ettől a filmtől, pedig nekem aztán van már némi nemű tapasztalatom az idióta filmek terén.
Hű bazzeg...Nem nagyon jellemző rám, hogy egyből egy film megtekintése után már meg is írom a recenziót, de itt nem tudok eltekinteni ettől. SyFy kábeltelevíziós társaság híres arról, hogy előszeretettel vetíti Asylumos barátaink műveit, de amellett saját produkciókat is készít. No ez a cápás baromság saját produkció, és ez az elkészült mű zsenialitásán meg is látszik.
Na hát ide is eljutottunk, hogy azt kell lássuk, ma már a disznók is veszélyt jelentenek az emberiségre. Na persze tudom én, hogy az emberiség pusztítja a környezetét, és az ellen a természet bizony fellázad, de azt azért sosem gondoltam volna, hogy az eddig békésen dagonyázó és röfögő sertések is feladják az eddigi békés életmódjukat, és nekiállnak balfasz amerikai hülye gyerekeket enni.
Mark L. Lesterről köztudott, hogy a fószer igen kemény filmeket tud kifacsarni magából. Hiszen ha megnézzük milyen remekműveket szállított le, akkor egyből láthatjuk, hogy a fickó nagyon komoly dolgokra képes. Kommandóbázis 1-2, Pterodactyl, Jeti bosszúja, egyebek. Persze, volt neki a Kommandó is kezdő korában, de az csak valami hiba lehetett, mert az nézhető volt valami oknál kifolyólag, ami ugye a többi művére nem jellemző.
Valahogy az eddigi munkásságomból hiányoztak a katasztrófafilmek, inkább a szörnyes és az akció hülyeségekről szoktam írni. pedig hát ugye a katasztrófafilmek is igen komoly tárházát jelentik a baromságoknak. Hihetetlenül ostoba párbeszédeket képesek ezekbe a filmekbe oltani.